Pages

Monday, March 11, 2013

Lama.



Yes...saya dah lama tidak update blog tercinta nie.Bukan apa aku sekarang dah semakin busy dengan kehidupan aku sebagai remaja..remaja ka masalahnya?hahahaha...well serakang nie aku dah masuk semsester 4..And assignment makin mencabar dan untuk final banyak yang aku kena buat...baru-baru nie pun aku baru ada buat fashion show untuk Sabah Institute Of Art Chinese New Year event.Which, aku akan story nanti after dapat pic2 awesome dr event tu k.

Next,aku dah kerja freelancer fashion writer di bandwidth...aku sendiri pun macam tidak percaya aku boleh jadi writer...mau tau napa?first, aku bukanlah seorang yang pandai menulis...I mean menulis article yang boleh buat orang interested nak baca.Second, bandwidth nie local magazine dr sabah..and penulisan dia fully in english....ok, secara jujur english aku tak bagus k...Grammar masi beterabur..but still, itu bukan alasan la...kuz untuk kebaikan aku jugak kan..bleh improve english aku...part of learning la orang puteh cakap..tehee!! 

Lastly,aku sekarang merupakan president student council di college aku...seriously, aku x kepingin pun jawatan tue...kuz based on pengalaman lepas...masa tu aku just secretary ja...banyak kerja yang kena buat...But nak buat macam mana...dah kena pilih kan...maybe sebab orang nampak potential aku untuk memimpin....so yeah..alhamdulillah jugak.

So..aku rasa sampai sini jak la dulu....kuz nak tulis panjang lebar pun...bukan ada orang baca kan...tehee!!soo see ya later...just keep on following and insyallah aku akan update lagi...bye and salam!!.

No comments: