Pages

Wednesday, April 3, 2013

Writer.

Salam kepada semua readers. Ok, hari nie aku nak story bout kerja part time...If korang ada baca entry sebelum nie...aku ada mention yang aku dha pun jadi fashion writer untuk Bandwidth magazine...And alhamdulillah aku dha keja sana selama 3 bulan.

Aku still ingat aku ada sembang dengan member aku sal keja nie...and ntah cemana dalam perbualan kami tue terinclude plak bout filem "The Confession Of a Shopaholic"...Kuz member aku kata better aku guna nickname macam dalam movie tue...kan minah tue guna nama "girl in a green scarf" untuk column fashion dia...tapi just tukar jak jadi "Bear in a green scarf" boleh?


BANDWIDTH ISSUE 44

Well setakat nie oklah kerja sana...kuz aku ndak perlu pi opis...just keja di umah and email article aku...senang kan?cuma agak stress sikit la...lebih-lebih lagi benda ni agak restricted skit kuz bukan bleh suka-suka nak decide article apa aku nak submit...silap-silap leh kena saman!!

So, kalau korang interested mau baca apa yang aku tulis untuk magazine tue tiap-tiap bulan..korang leh follow via Bandwidth facebook page ok?

No comments: